Tuesday, November 2, 2010

Hannah Montana

Bio

Hannah Montana

Hannah Montana Music Awards 2007

Hannah Montana
Miley Cyrus është i njohur mirë nga seria Hannah Montana TV dhe debutuar më 24 mars, 2006 në Disney Channel. seri televizive për fëmijë ka qenë që të nominuar për çmimin Emmy amerikan. Hannah Montana Miley është rreth steward (Miley Cyrus), i cili rezulton nga një vajzë adoleshente mesatare gjatë ditës për një këngëtar i famshëm pop gjatë natës - Hannah Montana. Ajo pastaj sigurisht vazhdimisht përpiqet për të fshehur identitetin e saj për të gjithë, por familjes dhe miqve të ngushtë.

Miley Cyrus



Më 23 nëntor 1992 Miley Cyrus i njohur më vonë si Hannah Montana ka lindur në Franklin, Tennessee. Ajo të parë mori pjesë në Mesme Shkolla e trashëgimisë, por tani ka një tutor i saj private! Miley u rrit në një fermë me familjen e saj në Nashville.Këngëtarja e famshme coutry Billy Ray Cyrus dhe Leticia Cyrus janë prindërit e saj. Ajo ka dy gjysmë-vëllezërit më të vjetër, si dhe një plak gjysmë-motër, një Noe të rinj motra i cili tani është një aktore dhe një vëlla më të rinj Braison. 'Miley' pseudonim ishte fituar gjatë fëmijërisë për shkak të buzëqeshjen e saj të vazhdueshme në fytyrën e saj!

Miley Cyrus (Hannah Montana), ka lëvizur në Toronto, Kanada me familjen e saj në moshën 9. Këtu, ajo siguroi një kontratë për të luajtur një vajzë të quajtur Kylie në seri Doc babait të saj televiziv. Kjo ishte debutimin e saj të parë, pas së cilës një provë Disney ndjekur në moshën 11. Miley Cyrus u zgjodh më pas për të luajtur në Hannah Montana në moshën 12 për shkak të arritjeve të saj energjike dhe të gjallë dhe u pa si një person që me të vërtetë "e do çdo minutë të jetës".

Si pasojë, Miley Cyrus aktualisht të mundshëm në Hannah Montana si karakter të çojë.

Më 22 qershor, 2006 ajo e bëri punën e saj të parë si Hannah Montana në Laguna Typhoon Disney në World Disney Walt në Orlando, Florida.

CD e parë Miley Cyrus 'audio u lirua më 24 tetor, 2006, lëshuar nga Walt Disney Records dhe ka përfshirë tetë Soundtracks përdorur në serinë televizive gjithnjë e më popullore Montana Hannah. Soundtracks e bëri atë mbi tabelë Tabelat dhe goditi # 1 dhe qëndroi atje për dy javë rresht! Gjatë kësaj periudhe, ajo bëri disa shfaqje në TV popullor tregon të tilla si "Total Request Live" dhe "Good Morning America".

Miley ka miq personal me bashkëpunimin e të tjera Hannah Montana-yjet Mitchel Musso dhe Emily Osment shpesh texting dhe biseduar me njëri-tjetrin.

No comments:

Post a Comment